onsdag 30 september 2015

Kostschema

Har nu äntligen fått mitt kostschema! :) Kommer att visa det imorgon då jag inte hinner med att skriva ner det på datorn idag.

Har varit och tränat på morgonen. Blev ett lika dant pass som i måndags :) Alltså 35 min crosstrainer och 35 löpband. Förbrände ca 540 kcal idag!

Efter träningen blev det en sen frukost vid ca 10:30.. Inte den bästa planeringen direkt, menmen! Då blev det samma frukost som igår, havregrynsgröt med mellanmjölk och ett kokt ägg.

Nu ska jag snart ta mitt mellanmål som idag blir ett äpple :)

Vid 14 blir det att åka till jobbet, har ca 1 1/2 timme på mig att slappa lite innan det är dags. Varit full rulle fram till nu då jag handlat och förberett lunch och middagsmatlådor att ha med mig till jobbet.

Hörs senare! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar