måndag 28 september 2015

Ny blogg om min viktresa

Helt ny blogg!

Hade tänkt börja blogga nu när jag bestämt mig för att komma igång med att gå ner i vikt. 

Mitt stora mål är att gå ner 25 kilo! Men kommer att få sätta lite delmål under tiden. 

När jag gått ner till min målvikt är planen att jag ska gifta mig med min underbara sambo. 
Varför jag vill gå ner i vikt innan giftermål är dels för att jag vill se vacker ut i bröllopsklänningen och för att jag vill att min sambo ska få gifta sig med den han blev tillsammans med, inte en 25 kg tyngre version av mig. 

Jag kommer blogga om min vardag, men mest fokus kommer vara på mat och träning. Då det är det jag kommer behöva fokusera på för att nå mitt mål. 

Idag är jag 24 år, 164 cm lång och väger 90 kg. jag har alltså ca 25 kg övervikt, vilket är det jag vill försöka bli av med.

Denna bloggen är mest för mig själv för att kunna dokumentera min resa, men i fall jag kommer att kunna inspirera andra på vägen genom att andra läser mig blogg, så skulle det självklart vara helt fantastiskt! :)
Hoppas några vill följa min resa som till 100% kommer bli en berg och dalbana med upp och nedgångar! 

// Louise




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar