tisdag 13 oktober 2015

"Ätar dag" och träning

Idag har jag min ätar dag, som jag kallar det för. Tisdagar är den dagen på veckan som jag får äta flest kalorier, 1350.

Så till frukost blev det kesoplättar med honung och ett glas mjölk.

Har precis bytt om till träningskläder för att köra ännu ett pass på gymmet. Blir ett likadant pass som igår, 35 min crosstrainer och 35 min löpband.

När jag tränat klart blir det att äta första mellanmålet, vad det blir idag ser ni på bilden nedan :)

Lunchen blir hemgjord pyttipanna med strimlad ryggbiff, potatis och salladslök. Mellanmål nummer två blir 25g cashewnötter och middag ikväll blir raggmunk med lingonsylt.

Tror jag kommer upp i ca 1250 kalorier idag, alltså 100 kalorier mindre än vad jag "får" äta. Men det är bara bra att jag äter sådant jag känner för men ändå kommer under det dagliga kalori intaget :)

Nej, iväg och träna nu! Sen blir det att fixa lite här hemma, diska och tvätta. 

Hörs senare ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar