måndag 26 oktober 2015

Tränat!

Då har jag varit iväg och tränat och sitter nu nyduschad framför datorn. Letade fram en bild på mig som är tagen för ca 4 veckor sedan, precis innan jag började med mitt kostschema samt ta träningen på allvar. Sedan tog jag även en ny bild på mig idag innan jag skulle gå iväg och träna i exakt samma kläder som jag hade på det första fotot. 

Jag kan säga att en viktminskning på 5,5 kilo syns ganska bra på bilder! Det är en ganska markant skillnad måste jag säga. Ska försöka lägga ut bilderna lite senare idag, min sambo ska hjälpa mig fixa en sak med dem först. 

Nu ska jag ta och äta lite lunch, blir omelett idag :) Tidigare idag åt jag havregrynsgröt med mjölk och honung till frukost och så blev det ett äpple till mellanmål efter träningen. Till middag ikväll blir det kycklingfärs biffar och körsbärstomater. 

Hörs senare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar