måndag 26 oktober 2015

Vägning vecka 4

Detta inlägg försökte jag lägga upp tidigare imorse, men verkar vara något knas med blogger appen på mobilen. Så lägger ut det från datorn nu istället. Kommer att bli några inlägg tätt efter varandra nu, men får bli så då appen krånglade.. 

Godmorgon!

Nu har det nästan gått 4 veckor sedan jag började med mitt kostschema. på onsdag är det exakt 4 veckor. Blir nog en extra vägning då för att se vad jag gått ner på exakt 4 veckor :)

Vägde mig nu precis och det skiljde bara några hekto sedan förra veckans vägning. Men men, det kan inte alltid bli flera kilo, hoppas dock på mer näste vecka! :) Det går i alla fall ner, även om det denna gång var lite.

Ligger alltså fortfarande på en viktminskning på ca 5,5 kg, men det är inte dåligt! :)

Tänkte ge mig iväg och träna lite senare, hörs då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar