måndag 19 oktober 2015

Vägning!

Godmorgon! 

Va ett tag sedan jag skrev nu, har haft fullt upp i helgen. Varit ledig så har umgåtts med min kära sambo och så har vi varit på kalas i Stockholm.

Just därför har jag halkat lite efter med bloggen! Men nu är det vardag igen och jag ska komma igång att skriva igen!

Va och tränade i fredags, 70 minuters pass, 35 min crosstrainer och 35 min löpband.

Räknade kalorier så gott det gick när vi va på kalas. Det serverades kakor, glass, maränger och frukt. Jag tog ca 1 matsked glass med lite hallonsås och några banan skivor och några ananasbitar. Blev istället för "lunchen". Sen serverades det tacos till middag. Då åt jag endast köttfärs och grönskaer för att inte äta kolhydrater och för att få ner kalorimängden :)

Idag ska jag ta det litr lugnt på förmiddagen och sen blir det jobb ikväll.
Ska ta en dusch och sedan äta havregrynsgröt med lättmjölk till frukost.

Och det är ju måndag idag, så jag ställde mig på vågen nu när jag gick upp! Blev en positiv överraskning nu med! Har gått ner ca 5,5 kg på tre veckor!! :D

Go Louise, du klarar detta superbra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar