lördag 24 oktober 2015

Det här med att blogga..

..verkar ju inte riktigt vara min grej :P

Nu va det flera dagar sedan jag skrev här.. Igen..

Jag är nog ingen bloggmänniska egentligen :P

Jag skriver när jag får lust helt enkelt. Har tyvärr inte blivit någon träning  denna vecka då jag varit hostig och små förkyld igen.. Men nu börjar det bli mycket bättre så nästa vecka blir det träning igen!

Har gått bra med maten och allt under dessa dagar. Har fått en ny favorit rätt med ganska få kalorier, färdig grillad kyckling och körsbärstomater, supergott och bra när jag ska äta lite kalorier! Mättar bra också! :)

Jobbar hela helgen så lär tyvärr inte bli mycket mer skrivet fram till måndag. Då är det vägning och det är alltid lika spännande att se vad som hänt med siffrorna :) Så då lär det bli ett inlägg!

Jag får nog säga att denna blogg får bli uppdaterad när jag känner för det, för jag verkar inte kunna få till att skriva varje dag :P

Hörs på måndag ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar