onsdag 14 oktober 2015

Slappat och jobbat

Godkväll!

Då jag jobbat ikväll 14:30 - 21:30, så passade jag på att slappa lite på förmiddagen.

Dagens måltider blev som följer:
Frukost - Kesoplättar med honung och ett glas lättmjölk
Mellanmål - Banan
Lunch - Raggmunk med lingonsylt
Mellanmål - Cashewnötter
Middag - Kycklingfile och blomkål

Imorgon blir det en heldag på jobbet då det är möte först och sen jobbar jag samma tid som idag.

Därför tänkte jag skriva morgondagens måltider redan nu, då jag tror att jag inte hinnet skriva något imorgon.

Frukost - Kesoplättar med honung och ett glas lättmjölk
Mellanmål - Banan
Lunch - Kvarg med blåbärssmak
Mellanmål - Cashewnötter
Middag - Avokado och räkor

Det va det jag tänkte skriva idag! Får se om vi hörs imorgon annars i övermorgon, då är jag ledig! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar